EROL MARKETİNG- evden ek iş

EROL MARKETİNG- evden ek iş
Evinizden Kariyer Yapma Fırsatı

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Nasil Yapilir? Nedir?

Nasil Yapilir? Nedir?

Link to Nasıl Yapılır? Nedir?

Yoğurtlu Patlıcan Mezesi Nasıl Yapılır?

Posted: 12 May 2010 04:13 AM PDT

Geçenlerde eşimin anneannesinde yediğim bu mezenin lezzeti gerçekten harikaydı, hemen tarifini aldım ve sizlerle paylaşmak istedim. Aslında işin sırrı anneannemizin mezelerde usta olmasında yatıyor ama biz de yapabiliriz üzülmeyin :)

yoğurtlu patlıcan meze Yoğurtlu Patlıcan Mezesi Nasıl Yapılır?

Malzemeler:
3 adet orta boy patlıcan
2 adet yeşil biber
5-6 adet sarımsak
1 kase yoğurt
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı tuz

Patlıcanları mümkünse mangalda közleyin ve kabuklarını suyun altında soyduktan sonra, buzluğa koyun ve 1-2 saat bekleterek donmasını bekleyin. Biberleri yıkayıp çok küçük parçalar halinde kıyın, mümkün olduğunca küçük kesmeniz gerekiyor, çünkü biberlerimiz tamamen yumuşayana kadar havanda ezeceğiz. Biberleri ezdikten sonra buzluktan patlıcanları çıkarın ve yine çok çok küçük parçalar halinde doğrayın.

yoğurtlu patlıcan Yoğurtlu Patlıcan Mezesi Nasıl Yapılır?

Sarımsakları ezin ve çırptığınız yoğurda tuzla beraber ilave edin. Patlıcan, biber ve 1 yemek kaşığı zeytinyağını sarımsaklı yoğurdunuza ilave edip güzelce karıştırın. Dilerseniz taze – kuru nane ya da bir tutam kıyılmış maydonuzu ilave edip servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun.

Nasıl Yapılır?, , , , , ,

Nasıl Yapılır?

Örgü Patik Magnet Nasıl Yapılır?

Posted: 12 May 2010 01:18 AM PDT

Dünyanın en güzel duygusu şüphesiz anneliktir. Bu en unutulmaz anınızı sizinle birlikte paylaşanlara hediye edebileceğiniz, yapımı çok kolay bir magnet paylaşmak istiyorum.

bebepatik1 Örgü Patik Magnet Nasıl Yapılır?

Malzemeler:
- Tığ
- Örgü ipi
- Silikon tabancası ve silikon
- Pamuk
- Organze tül
- Badem şekeri
- Magnet

Büyüklüğünü siz kendi isteğiniz doğrultusunda yapabilirsiniz. Ben 26 ilmekle başladım. Tığla 4 sıra haraşo ördükten sonra her iki taraftan onar ilmek ayırıp ortada 6 ilmek bırakıyorum. Her sırada yanlarda bıraktığım ilmeklerden birer tane alıp yanlardaki ilmekleri 4 tane kalana kadar azaltıyorum. Sonra düz devam ediyorum. 15 sıra düz devam ettikten sonra 4 sıra haraşo örüp bitiriyorum.

bebepatik11 Örgü Patik Magnet Nasıl Yapılır?

Dikip içine ben pamuk doldurdum. Sizler de istediğiniz renkte organze tüle badem şekeri koyarak patiğin içine dikebilirsiniz. Arkasına da silikonla magnet yapıştırdığınız zaman hem güzel bir süs hem de unutulmaz bir anı oluşturuyoruz.

Nasıl Yapılır?, , , ,

Nasıl Yapılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder