EROL MARKETİNG- evden ek iş

EROL MARKETİNG- evden ek iş
Evinizden Kariyer Yapma Fırsatı

5 Kasım 2010 Cuma

Nasil Yapilir? Nedir?

Nasil Yapilir? Nedir?

Link to Nasıl Yapılır? Nedir?

Nasıl Yapılır? Ovi Store Uygulaması Rekora Koşuyor

Posted: 04 Nov 2010 04:42 PM PDT

Nasıl Yapılır? Ovi Store Uygulaması Rekora Koşuyor Nasil Yapilir? Nedir?

Bundan 7 ay önce Ovi App Wizard sayesinde nasilyap.com için Ovi Store‘da yayımlanmak üzere bir uygulama hazırlamıştık. Sitemizin sağ üst köşesinde de görebileceğiniz üzere bu uygulamayı süreki tanıtıyorduk. Son günlerde uygulamanın indirilme sayısındaki artış bizi çok şaşırtırken sebebini Bülent Sakarya tarafından öğrenmiş olduk. Nokia, Ovi Mağaza broşürlerinde bizi de tanıtmış, ne diyelim :) Teşekkür ediyoruz.

ovi01 Nasıl Yapılır? Ovi Store Uygulaması Rekora Koşuyor

ovi02 Nasıl Yapılır? Ovi Store Uygulaması Rekora Koşuyor

ovi03 Nasıl Yapılır? Ovi Store Uygulaması Rekora Koşuyor

ovi04 Nasıl Yapılır? Ovi Store Uygulaması Rekora Koşuyor

Ekleme: Fotoğraflar geldiği gibi hemen paylaşmak istedim, aslında heyecandan henüz tam olarak ne yazdığımı da bilemiyorum, bu arada bu güne kadar uygulamamızı indirip kullanan herkese de teşekkürü bir borç biliriz. Yazılar gibi fotoğraflar da biraz aceleye geldi, tabi bu arada çok başka bir hikaye daha var. Bu broşürü henüz ben görmedim, yarın Nokia mağazasından ya da bir Turkcell İletişim Merkezi’nden bu broşürü alıp, daha iyi fotoğraflarla bu heyecanın bütün hikayesini anlatmak istiyorum, görüşmek üzere, sağ olun, var olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder