EROL MARKETİNG- evden ek iş

EROL MARKETİNG- evden ek iş
Evinizden Kariyer Yapma Fırsatı

20 Aralık 2014 Cumartesi

FİZYOTERAPİ İLE İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİ > MAAŞLARI

Fizyoterapistliği melek olarak yapmanızı şiddetle tavsiye ederim. Bu konuda kurs görmek isteyenler cvbilgileri@gmail.com dan bana mail atabilirler.


Ben İstanbul Kartal'da yaşayan bir ev hanımıyım.Şu an da işsizim ve 
çalışarak para kazanmak istiyorum.Evden nikah şekeri de yapabilirim.
Ayrıca çalışanlar için öğlen veya akşam yemeği,kek,pasta,börek ve kurabiye
 de yapabilirim.Bu konuda bana yardımcı olablirseniz çok memnun olurum.

Tavsiye: Kurs görerek fizyoterapi bilgileri edinebilirsiniz.

ben insanları iyi para kazanbilecekleri mesleklere yönlendirmek çok iyi olacaktır. Bu konuda ne yapabilirim diye düşündüm ve genç olanlara fizyoterapiye yönlendirme başladım. ÖSS den düşük maaş alanları ise radyolojiyi tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder