EROL MARKETİNG- evden ek iş

EROL MARKETİNG- evden ek iş
Evinizden Kariyer Yapma Fırsatı

4 Aralık 2009 Cuma

Nasil Yapilir? Nedir?

Nasil Yapilir? Nedir?

Link to Nasıl Yapılır? Nedir?

Kırmızı Mercimek Çorbası Nasıl Yapılır?

Posted: 03 Dec 2009 03:20 PM PST

Özellikle kış aylarında çorbasız yapamıyorum. Çorbalardan da mercimek çorbası benim favorimdir. Genelde sarı mercimek kullanıyorum ama kırmızı mercimekten yapılan çorba da harika oluyor.Kırmız mercimek çorbası yapmak için malzemelerimizi hazırlayalım; 2 su bardağı kırmızı mercimek 8 bardak su ( isterseniz et suyu da kullanabilirsiniz) 2 orta boy soğan 2 yemek kaşığı sıvı yağ 2 yemek kaşığı un 1 adet havuç 2 tatlı kaşığı [...]

Yaş Pasta Keki Nasıl Yapılır?

Posted: 03 Dec 2009 02:07 PM PST

Ben evde canım sıkıldıkça yaş pasta yapıyorum. Çünkü pasta tabanını da kendim hazırladığım için içine istediğim malzemeleri de ekleyerek hem farklı hem de lezzetli pastalar yaratıyorum. Peki evde yaş pasta keki nasıl yapılır derseniz önce malzemeleri hazırlayarak başlayabiliriz; 5 kahve fincanı un 5 kahve fincanı şeker 5 adet yumurta 1 paket kabartma tozu 1 paket vanilya Yaş Pasta Kekinin Yapılışı [...]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder